Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.07.2007 12:26 - Снимки от Боянския водопад
Автор: melsun Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3419 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 14.08.2009 21:17




 

 image

На шега, на майтап блогърското изкачване до Боянския водопад взе, че наистина се осъществи! Вече не казвам походче, защото изкачване си е точната дума!:) "Пътечките" на повечето места бяха само загатнати!:) Камъните и камъчетата ни следваха навсякъде! Но аз останах изключително доволна в крайна сметка! Всички ми направиха много добро впечатление! Готини, млади, весели хора!:) Радвам се, че се запознахме на живо! Водачката- Петя беше много мил човек...обърна внимание на всеки! Раздаде се изцяло!:) Locke, палачинките бяха страхотни!Другият път по две!:)))))
И най-важното....избягахме от жегата! Сред зеленината и прохладата на планината! Около водопада беше разкошно...пръските от водата се усещаха наоколо....Ето малко свежест и красота от самото място!

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Заслужена почивка!

image

image

image

image

image

image

image



image

image

София беше някъде там долу,
обвита в мъгла от газове и пек!

image

image

image

Дружинка блогъри, кацнали на една скала!:)) Лекичко поуморени! Но доволни!
Тук Томата ни изненада с палачинките!:)
Някои! Други са знаели по-отрано!;) Емо
пък утоли жаждата ни с Фантичка, за 
което всички сме му много благодарни!:)

image

image

image

image

Ето го и причудливото,изсъхнало дърво!:)
image

Следващия път, ако имам възможност 
пак ще се включа!:)


При lemonpie може да прочетете и видите още от походчето!:)



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. melsun - Разбрахме,че някой всъщност не е бил там!
22.07.2007 13:16
А кой ли се е представял вместо него?!?!?;)
цитирай
2. slavei - :)))
22.07.2007 16:19
Ах, колко прохлада и свежест ми донесе постингът ти в този горещ ден!
Благодаря ти!:)*
цитирай
3. lemonpie - Дам,
22.07.2007 19:58
другият път да взема и аз да дойда? Хихи, това в стила на Емикеланджело :-Ррр
Сетих се, че трябваше да направя лимонов пай, но... пусто време, не стигна. Другият път ще сме подготвени по-добре.
цитирай
4. melsun - Ха-ха....Лимонче...:))
22.07.2007 20:05
Ние всъщност били ли сме там????:))
Това да не е някакъв монтаж?

Аз все пак имам някакъв спомен за едно лимонче,което пи кафе в лимонче...хи-хи:))

Другият път с няколко термоса кафе+лимоновия пай+палачинките.....и ще видим какво още...

Аз си мислех,че там...горе...ще има някъде нещо за хапване...и затова не се бях подготвила...Ми никой нищо не спомена за храна...
цитирай
5. esen - Ееееех! Страхотно се изкарали!
22.07.2007 20:06
А така ми се искаше да съм сред вас, но да се надяваме, че има и следващи пъти.
Благодаря за прохладата, свежестта, красотата и емоцията!:)))
цитирай
6. melsun - Здравей,esen!
22.07.2007 20:12
Надявам се все някой ден,някъде да се засечем!Както с теб,така и с други блогъри!Аз обичам живите връзки!Лошото е,че сме разпръснати из цяла България!Но от друга страна ако затръгвам към Бургас или Варна например знам с кого и как да се свържа,за да се видим!:)
цитирай
7. анонимен - Тъй Тъй...интересантно...
22.07.2007 21:26
Аз лично за себе си, не съм се катерила на Витоша от едно 2...3...4...5...6..7...8 години има няма, но нали я знаете онази приказва: Витоша си е в София и няма да избяга, така че може би, едва ли не другия път:)
Но имам качествена и доста достоверна информация, че няква си блогерка наричаща се за по-кратко bolka(пушачка и пияница-алкохоличка) и piccola(девойка на неприлично наближена средна пубертетска възраст, пушачка и алкохоличка) били изкачили някви си 5 връха за един ден в Атина, от общо 7!!Бахти те са по-луди и от вас!
Инак сЪ накефих и на снимки и на сичкото му там прекарване :)
цитирай
8. melsun - Браво,браво!:))
22.07.2007 21:32
Да изкачиш пет връха в Атина от общо седем си е цяло постижение!:)))Направо ви завидях!!!:)

Иначе и аз от има няма 10 години не се бях качвала на Витоша...Ми,че то нали ми е пред прозореца...у нас...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: melsun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2446073
Постинги: 1316
Коментари: 2072
Гласове: 20241
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031