Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.12.2007 17:05 - ***
Автор: melsun Категория: Лични дневници   
Прочетен: 781 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 01.12.2007 21:44


Днес още със ставането усетих липсата му....Погледнах към монитора...пусто...Погледнах към листа...празно...а думите,останалите,някак странно хаотични...Като изплашени птици политнаха през прозореца...В главата ми нищо...Мъгла...От онази гъстата,сивата,непрогледната...
Отиде си...Събра си багажа и замина...Ей така изведнъж...Прибра си красивите думички,нареди ги грижливо в куфара и превъртя ключа...Трябвало му почивка...и не знае докога...Ще го чакам...Свикнала съм...Но докато се върне може да не съм същата,нито пък то...вдъхновението...А дали ще се върне?
И с вглъбението някак не ни е писано...Нямаме време един за друг...Ще се срещаме понякога...може би...В самотата си...
Слънцето премина между отсрещните блокове и се скри зад единия...Днес се раздаде прекалено и се умори...Отиде си и то... Хлад нахлу в стаята...Обви ме с леден воал и се сля с кожата ми...Косъмчетата едно по едно настръхнаха...Заприплъзва се мракът...студен...
Липсва ми...Оставям се на времето...


Alan Parsons Project -"TIME"

Time, flowing like a river
Time, beckoning me
Who knows if we shall ever meet again
If ever
But time
Keeps flowing like a river
To the sea

Goodbye my love, Maybe for forever
Goodbye my love, The tide waits for me
Who knows when we shall meet again
If ever
But time
Keeps flowing like a river (on and on)
To the sea, to the sea

till it"s gone forever
Gone forever
Gone forevermore

Goodbye my friends, Maybe for forever
Goodbye my friends, stars wait for me
Who knows when we shall meet again
If ever
But time
Keeps flowing like a river (on and on)
To the sea, to the sea

till it"s gone forever
Gone forever
Gone forevermore






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: melsun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2446389
Постинги: 1316
Коментари: 2072
Гласове: 20241
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031