Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.05.2008 23:40 - Рокът осмисли деня ми
Автор: melsun Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2187 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 06.05.2008 17:17


Тъй както се бях скльофчила, изведнъж се сетих, че тази вечер ще има рок-концерт с Music Idol. Заредих се веднагически пред телевизора, омотана в някаква дебела жилетка с поредната чаша чай в ръка.Скоро почувствах, че жилетката ми е много излишна. Хвърлих я някъде там в страни. Така се сгорещих, че чак се изпотих. Размазваща вечер! Изпълненията на Деница, Нора и Тома направо бяха убийствени! Настръхнах като ги слушах. Всички тези хитове...ужас! Размазах се! От началото до края!В началото не одобрявах някои неща в предаването (по принцип), но в последствие реших да се абстрахирам от тях и да се отдам само на музиката и изпълненията.Тази вечер се изкефих максимално.
Определено стана купон. Ама с рока е така! А на всички тези имена, на всички тези музиканти, които бяха там, шапка им свалям: Иван Лечев, Милена, Буги Барабата, Дони и Акага, разбира се...Истината е в рока...това е! Изпълненията на песните на Дзукеро също много ми харесаха!

Ето всички хитове, които изпълниха...хитове, които безкрайно много обичам и никога няма да ми омръзне да слушам:

1.Janis Joplin - Mercedes Benz -Деница. Едно наистина разтърсващо изпълнение.Това момиче има жесток глас за рок и за джаз. 

2.Rolling Stones - Satisfaction -Денислав

3.Twisted Sister - We"re not gonna take it - Ясен-кефско изпълнение. Очите му накрая имаха едно такова особено излъчване :)

4.Joan Jett -I Love Rock N Roll -Шанел - страшно обичам тази песен, тя е една от моите песни :) А в това момиче има много хляб, а е само на 15 г.

5.The Beatles-In My Life -Ана- сега не намирам изпълнението на Бет Мидлър

6.Lita Ford / Ozzy Osbourne- Close My eyes Forever - Нора. Едно наистина разтърсващо, емоционално, въздействащо изпълнение! То Господ давал, давал при нея, та се увлякъл! :)Тази песен я обожавам!

7.White Snake - Crying In The Rain -Тома.Какво да кажа...нямам думи! Както за песента, така и за изпълнението! Личи си, че на Томата рока му е в кръвта! :)

Zucchero & Paul Young - Senza Una Donna - Денислав и Ясен

Zucchero - Il volo - Ана и Тома

Zucchero - Baila Morena - Шанел, Деница и Нора

И за завършек култовото парче на Милена "Ха-ха" .  Много я харесвам нея, много!

Та както казват рокаджиите, истината е тази "Бира, секс и рокендрол" ! :))))))



Тагове:   осмисли,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. theskyiscryingforher - lele
06.05.2008 00:04
и аз много го чаках тоя концерт!бих казала,че беше най-добрият до сега!страхотно беше,Деница просто ме грабна с тва начало...а Нора и Томата ме тотално забиха за край:D
най-после рок!(:
цитирай
2. melsun - Нали? :)
06.05.2008 00:09
Жестоко беше! Рока си е рок! :)))
цитирай
3. desify - ДК:..
06.05.2008 00:21
Нора изкара страхотен глас, но за да го оценя ми се наложи да се абстрахирам от конкретната песен.. иначе щях да ги намразя:) И двете. Палци горе за нея и Деница, а Тома ми беше фаворит, но ебаси.. супер ме издразни. Той се дереше, съвсем не беше пеене това, което показа.....

Другите.. не блеснаха с нищо и фалшивееха доста..
Или де да знам, прекалено обичам оригиналите може би, с мозъка на костите си обожавам рока и метъла и са ми религия.......
цитирай
4. melsun - Да...
06.05.2008 00:33
гадното е,че през цялото време съпоставяш с оригинала! Нора определено изпълни песента с по-различно звучене.Много ми харесва нейният глас! Деница просто ме изпълни!Перфектно изпълнение!
Беше ми интересно Томата как ще се представи...В общи линии много ми хареса, но може би си права за това дране...Аз бях изпаднала вече в еуфория и подробностите нямаха значение май...:) От мъжете обаче той си ми остава фаворит. Като се разпространят клипчета с техните изпълнения ще се чуе пак, но този концерт като цяло определено ме грабна! :)
Дес, а в твоя рокаджийски вкус съм се убедила отдавна! Аз като,че гледам малко по-повърхностно и емоционално!:)
цитирай
5. candysays - :)
06.05.2008 17:58
И на мене много ми хареса снощния концерт! Напълниха ми душата.. И беше забавно :)))

Поздрави, Мелс! Такива неща осмислят дните ни понякога, наистина..
цитирай
6. melsun - :))
06.05.2008 18:03
Ами да, то ако се оставиш само на сивотата да си те поглъща става много зле! Вчера това ми беше спасението!:) Готин концерт се получи и забавен както казваш! Умрях си от смях с Буги Барабата - "Какво се получава когато на Буги Барабата му настръхнат космите?" Хахахаха :))) Представяш ли си? Ама това неговите си вежди ли са по принцип?:))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: melsun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2451143
Постинги: 1316
Коментари: 2072
Гласове: 20242
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930