Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.06.2008 08:53 - Пак съм болна
Автор: melsun Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1378 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 08.06.2008 10:55


За незнам кой път тази година! А, бе какво става? Сигурно ми се е сринала имунната система! Сега ми се лепна гнойна ангина...много отвратително...Онзи ден нищо не предвещаваше такова нещо. Нямаше ми нищо, абсолютно нищо. Обаче имаше предпоставки...всички в къщи се изредиха, но далеч по-леко от мен. Ей тъй както нищо ми нямаше онази вечер, така вчера сутринта се събудих с температура и червена рана в гърлото и болки по цялото тяло. Чувствах го като изгнило.Направо се размазах цял ден. Гледах да спя повече...то и само насън ме караше с тази температура. Имах тук един локален антибиотик и започнах с него самолечение...обаче днес положението е по-зле...Избили са бели петна по сливиците...гной...Май си имам нужда от силен антибиотик. Да му се не види...пак ще трябва да се тровя! Много мразя! И все в събота и неделя се случват тези работи. Като се пооправя май ще трябва да обърна по-сериозно внимание на имунната си система.

Реших тези дни да си попрепиша стихотворенийцата в един дебел, красив тефтер. Бях забравила колко обичам да пиша...просто да пиша...да изписвам буквите...Но за тази цел си имам любима марка химикалки...Само с тях ми се получава добре...Е, този път нещо не се старах прекалено...Пък и не изпитвах нужда всичко да е перфектно. Просто исках да си ги прехвърля и да са си до мен. Трябва да оправя малко хаоса в шкафчето...то са тетрадки, то са листа, то са тефтери...и по всички тях нахвърляни думи, изречения, мисли и какво ли не...

Не бях  преритала да включвам компютъра...той го включи, а аз просто се възползвах. Сега отивам да пия кафе...И като знам, че изобщо няма да му усетя вкуса...Нито яденето като ядене, нито пиенето като пиене...Гадост...А как ме цепи главатаааа...не е истина просто...

Разни неща за имунната система, в които ще се зачета по-късно



Гласувай:
0



1. buboleche - бързо излекуване
08.06.2008 09:19
и си пусни една пълна кръвна картина профилактично.:)
цитирай
2. ninaantonova - Кофти!
08.06.2008 10:28
Започва се от онзи, смотания грип и не се спира. И в къщи сме така, дори съпруга ми стигна до синозит. Отврат. Дано скоро си дойдеш на мястото, демек да се оправиш. Пожелавам ти го от все сърце. Хубав ден и бързо възстановяване ти пожелавам. :)
цитирай
3. melsun - ***
08.06.2008 10:39
@ buboleche, благодаря! Аз отдавна се каня да си направя кръвна картина, ама все отлагам! Май вече е време.Ей така докато не стане нещо по-сериозно не си обръщаме внимание!

@ ninaantonova и моят мъж е много зле с носа.Той по принцип си има синузит и алергия сега и в комбинация с хремата положението е ужасно. От една седмица най-малко не може да се спи нощем. Снове по цяла нощ и сутрин от 5 часа. Мани, мани.
Да му се не видят и гриповете и вирусите и чудото. Аз като, че ли сега се чувствам по-добре. Днес не съм имала температура. Сега ще ходя да си правя инхалация с лайка и сода.
цитирай
4. gioia - :)
08.06.2008 11:00
Бързо оздравяване от мен. Аз като имам предпоставки или е първия ден - го моря с Осцилококцинум обикновено, а последния път беше жестоко и ми казаха за Ремантадин. Здраво витамин С и положителни мисли :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: melsun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2450301
Постинги: 1316
Коментари: 2072
Гласове: 20242
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930