Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.06.2008 23:45 - Наканих се най-накрая...
Автор: melsun Категория: Лични дневници   
Прочетен: 935 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 25.06.2008 10:22




То още миналата седмица бях решила и отидох, но се оказа, че точно в този ден инцидентно нещо няма да има час. Оклюмчих се като жадно цвете, но реших, че тази седмица пак ще отида каквото ще да става...Трябва да си възвърна навика...Бях го позагубила и се нервирах на себе си! Всъщност пробвах други неща, но не ми харесаха в крайна сметка! Има и още възможности, но си ги пазя за по-нататък евентуално! Бях решила да спра вече поради разни причини, мои си, но....Ами харесва ми...това е! Чувствам се добре, зареждам се положително, подобрява ми се тонуса, раздвижвам се чудесно, слушам музика, опитвам се да се слея с ритъма на салсата и да синхронизирам движенията, което никак не ми е лесно, но мисля да продължавам да опитвам, ходя и повече пеша! Изобщо в повечето случаи се чувствам чудесно след това! Днес малко се поизморих, защото останах за два часа! Супер беше в крайна сметка...много съм доволна! Знаех си аз! Сега се чувствам щастливо уморена и това напълно ме задоволява! Мисля да посетя вече някое и друго парти! Има две, които са много примамливи...едното на открито, а другото на много приятно място! Повече няма да се заричам...така мисля, че ще стане, защото като кажа твърдо и все нещо възпрепятства ходенето ми.
Тааааа...добре, че се наканих! Сега се чувствам удовлетворена и приятно уморена. Релаксирам с крака върху компютъра. А...едно малко нещо помрачи вечерта. Онзи ден си купих някакви чехли...ей тъй на бързо щото в тези жеги нямаше какво да обуя на босо...и те уж удобни, но като походих повече пеша ми направиха пришки между пръстите...Ще трябва да си купувам други...по-удобни за дълго ходене...Тези не издържаха теста...Колко ли ще трябва да тествам? 
След малко блажено ще се опъна в леглото и ще потъна в обятията на тази така жежка нощ...
Малййй...ма много топло в последно време...Ще се изпопуква май...

La Sonora Carruseles - Alquimia - Ave Maria Lola
Една песен от началото, когато се записах за първи път...
и се запалих...май за дълго...


Celia Cruz - Te busco


 



Тагове:   най,   накрая,   Наканих,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - salsa... i oshte neshto
12.09.2008 01:38
Tova se sluchva na vseki, pozabravil kolko e hubavo da useshtash, che jiveesh... Vliubih se v magiqta na salsa na parvoto parti, kadeto "sluchayno" popadnah! I ako ne se prekali - nqma po chuvstven tanc i tolkova emocii :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: melsun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2450998
Постинги: 1316
Коментари: 2072
Гласове: 20242
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930