Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.07.2008 11:09 - Събуждане по първи петли
Автор: melsun Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2967 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 07.07.2008 20:44


  То не бяха необичайни неща в последно време, то не бе чудо! Ето го и поредното. Днес в 5:30 часа ни събуди кукуригането на петел. Ще кажете, че то си е нормално...Да, ама на село. А тук, почти в центъра на София да се събудиш от такова нещо си е баш необичайно. То още снощи ми се счу кукуригане по едно време, но някак приглушено сред огромния, софийски, обичаен си шум. Тази сутрин обаче си се чу съвсем отчетливо...в 5:30 ! Кукуригаше си на воля! Някъде съвсем на близко. А, честито! Добре дошъл нов ден! В ранния и все още приятно хладен и спящ понеделник, незнайно откъде се дереше самотен петел. Кой болен мозък го е довлякъл тук не знам! Та това е петел...И за какво го е довлякъл, да си го гледа на балкона или за да му тегли ножа за някой празник? Кой знае...Но съм сигурна, че наоколо доста са си точили инструментите тази сутрин. А мъжа ми дори беше тръгнал с голи ръце да му  "скършва гръцмуля". Отпърво в просъница изникна въпроса от преди няколко дни : "Какво е това, бе?", после полудях като видях колко е часа, защото съботната вечер продължи доста дълго и не се бях наспала, та затова си легнах снощи раничко...да се наспя. Но пак не успях! Побеснях...после пък ми стана жал за горкото животно. То какво е виновно, че някакви си са го довлекли по незнайна причина тук. Дереше се самотен горкият петел насред столицата и нямаше кой да му приглася. На село си е друго...там се носи като ехо...После пък изведнъж ми стана смешно и избухнах в смях! Седя и се хиля като идиот! Въртях се, въртях се, разсъних се...Викам сега да спя ли, да не спя ли тепърва, какво да правя...Аз като се събудя сутрин от нещо си така и после много трудно заспивам пак, въпреки че адски ми се спи. А ако успея да заспя след време (както стана тази сутрин), като се събудя след това съм като ударена по главата. Такъв прекъснат сън много мразя! Идва ми да откина гръцмуля не на петела, ами на оня, който го е довлякъл!
  Дали ще се повтори утре сутрин същото? Събуждане по първи петли?

п.п. Наоколо между другото има доста къщи, но са отзад на блока. В някои дворове наистина си гледат кокошки, но честно казано досега не съм чула кукуригане сутрин...
така отчетливо! Звучеше все едно от блоковете покрай нас! Чувала съм и за отглеждане на разни домашни животни и добитъци по балконите, но не ми се е случвало да ги видя...


Сетих се, разбира се веднага за тази песен на Васко! :)
По първи петли - Васил Найденов




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krotalka - Хахаха,
07.07.2008 11:13
заредила съм кукуригането на телефона си! Използвам го като будилник!
Може някой да е направил същото?!
цитирай
2. melsun - Ееее, не...:)))))))
07.07.2008 11:17
моля ти се!!! Телефона звучи по друг начин и няма как да се чува така свободно наоколо!!! :))))))) Звучеше си като истински петел, пък не знам! И баш си навреме...в 5:30 ! :))))) Някак не ми се връзва цялата работа с телефон...
което пък не е невъзможно, но много силно беше!

Хм, ти сега ми пусна мухата на съмнението, а аз бях убедена, че е истински петел!
цитирай
3. anastasiia - "По първи петли...
07.07.2008 11:18
закъснели следи,
преминават през мен
и потъват в очите ми...
Сутрин...":)))
Приеми го откъм хубавата страна, Мелс!:))) Кога друг път ти се е случвало да чуеш кукуригане на петел в София?!:) Значи това си е абсолютно преживяване:)))
Мнооооого усмивки:))))))))))))
цитирай
4. melsun - Песента...:)
07.07.2008 11:25
горе е вече! :)))))))
Естествено, че ми е смешно сега! То и сутринта се смях! :) Седя на хлад на балкона и се смея сама като идиот, въпреки, че ми идваше да убивам някой...
цитирай
5. anastasiia - :)))
07.07.2008 11:34
Браво за песента!:))))))
Прегръщам те:)))))
цитирай
6. idaaa - ама че събуждане :(. Е в моето родно ...
07.07.2008 15:40
ама че събуждане :(. Е в моето родно градче преди години от съседния блок се чуваше блеене на агне.
А ако беше аларма на телефон защо не си я чувала и преди ...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: melsun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2452103
Постинги: 1316
Коментари: 2072
Гласове: 20242
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930