Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.08.2008 20:17 - ...
Автор: melsun Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2349 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 02.09.2008 10:41


Едвам ще дочакам тръгването. Имам още подготовки, трябва да отметна и работа и да въдворя някакъв ред в неплатените сметки и разните му бумащини. Досадни нещица...А очите ми пътуват вече натам и душата ми не ме оставя на мира...Тъй както не ми пукаше, така започвам да изпадам в лека паника и някакво особено вцепенение. Днес почти си пропилях деня, но пък го запълних с друго полезно нещо...разучавах си новото апаратче. Утре как ще изкарам работния ден не знам...пърха ми в стомаха, свива ме като пред изпит, треперят ми ръцете...а бе взех да се вълнувам явно :) Минаването отвъд границата ще ми е за втори път, но първият беше до Солун, до нас си, тъй че в случая почти не се брои...Е, не чак хич...ама...Тя майка ми просто подхвърли да отидем трите със сестра ми, а аз взех че се реших и се записах...на екскурзия до Франция, с преминаване през Австрия. Ще видя Виена, Париж и много забележителности! Пътуването ще бъде тежичко, така ме предупредиха, но аз мисля да не обръщам прекалено внимание на тези неща. Направо не мога да си представя, че ще бъда в Париж - градът на Любовта, погледнато от романтичната страна!:) Честно казано най-вече искам да усетя, да попия атмосферата...на града, на улиците...хората...Няма да се заричам отсега какво всъщност ще правя...Каквото такова...Вече се вълнувам...и чакам...

Mireille Mathieu - J"aime Paris en Colere

Лелеее...и ще чувам отвсякъде френско "р"...много го обичам това "р" :)))






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ballada - Завиждам ти на ентусиазма :))
31.08.2008 21:35
Дано успееш да хванеш пулса на градовете, обикновено не е на туристическите места, едно бистро, една бирария, едно кафе-меланж на Щефанплац..:).
да не забравиш удобни обувки и якенце и .......успешен път.

http://www.youtube.com/watch?v=OAMuNfs89yE&feature=related
цитирай
2. radalia - Ади... на добър път!
31.08.2008 21:37
И чакаме резултатите от използването на апаратчето! ;)
цитирай
3. mitakat - Мел,
31.08.2008 22:33
приятно пътуване и се забавлявай!
:)))
http://www.youtube.com/watch?v=WUTfQ1XhVCc
цитирай
4. viki02 - Е, то все едно трета световна война. ...
31.08.2008 23:57
Е, то все едно трета световна война.
Просто Париж. Град като град.
Явно не можеш да не си доволна от себе си. А вече и ново апаратче. Всичко е наред.
Само не изпадай в паника, няма полза.
Е, любовта. Каквото с нея, такова и без нея. Важни са хората. Доколко могат да бъдат добри. И не могат.
цитирай
5. анонимен - Приятно изкарване !!
01.09.2008 01:57
:)

http://www.youtube.com/watch?v=3MYachk_Rt4
цитирай
6. anastasiia - Хей, Мелс:)))
01.09.2008 16:17
Да си изкараш чудесно и след това мноооого да разказваш!:))))))))
И разбира се, без апаратчето - на никъде:)
Прегръдки:))) И лек път!:)
цитирай
7. melsun - :))
01.09.2008 21:43
@ballada Да зная, че за кратко време и на тъгъдък е малко трудно да усетиш атмосферата, но...
задължително ще пия кафе навсякъде!:) Благодаря ти за поздрава! Обичам тази песен!:)

@radalia Ради...а мерси! :)Притеснявам се, че това апаратче ми е малко сложничко, но ще гледам да се оправя някак! Другото ми апаратче се наложи да го дам на сина ми, че и той замина. Е, все някакви снимки ще направя! :)

@mitakat Митак, много ти благодаря! И за поздрава също! :)

@viki02 Вики, чак пък трета световна не :), ама не ми се случва такова нещо всеки ден, та затуй! И наистина хората са важни...където и да си, пък аз ще бъда с майка ми и сестра ми...по женски, тъй че ще си изкарам чудесно!:)E, искаше ми се да съм си с мъжа ми-мойта си любов, но не може...Някой друг път!:)

@анонимен Анонимен, много ти благодаря!:)) Красив клип и красива песен! Обичам я! Тематично...двата града, събрани в едно -Виена и Париж! Благодаря!:))

@anastasiia Аси :) чудничко ще си изкарам бъди сигурна! Обичам да пътувам и да бъда на нови места! Благодаря ти и много, много те прегръщам и аз!:)

цитирай
8. mmmmmmmmm - Весело
05.09.2008 11:45
да ти е!:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: melsun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2452243
Постинги: 1316
Коментари: 2072
Гласове: 20242
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930