Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.10.2008 12:49 - ***
Автор: melsun Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3824 Коментари: 10 Гласове:
0

Последна промяна: 08.10.2008 14:04


*
*
*
Пак ме сърбят ръчичките да се затривам...да се трия, де...не да се убивам...Нещо ми е есенно депресарско...въпреки слънцето навън...Тъпо с една дума...И не мога да се трая...в един момент страшно харесвам и искам да се занимавам с нещо си...в следващия не виждам никакъв смисъл в него...Е, има някои константи все пак, с които искам да остана свързана...Дразня се от зависимостите, които сама си създадох...Има една хубава приказка: "Човек каквото сам си направи, друг не може да му го направи!". Прекаленото анализиране не води до нищо добро. Нищо не правя по въпроса за някои мои потребности...всъщност като се замисля се озовавам там, откъдето тръгнах...Че и зарязах много неща, които обичах...но някои от тях също не са същите...Дано да не продължи дълго...И този пост сигурно ще отиде в Recycle bin...Не е лесно да се промени човек...Неговата си същност непрекъснато го преследва като сянка...Но пък да се примирявам с това...май няма да успея...Станала съм или може би винаги съм си била променлива като времето последните години...В един момент вледенена и скована не мога да помръдна, а в следващия направо изгарям в пламъци...и това преди всичко вътрешно...Тъй както се хвърлих с огромно желание да си пиша за някои неща, така сега не виждам никакъв смисъл в това...Това си е мое виждане, мои си преживявания, мои си битки, радости, любови, лутания и какво ли още не...моя си живот...който си е важен единствено за мен...Споделянето, да...
споделянето...имам нужда от него, но дали това е начинът...Определено не е...Все се
разминавам с хората...или това си е нормално...Пак се завъпросих...по-добре да спирам...Май нещо съм зациклила, но не в онзи смисъл :)) Какво ти май...то е от три години сигурно...Но това зацикляне никак не ми харесва...А след малко ще трябва да се усмихвам...

И още един проблясък за днес:

"Едно е да искаш, друго е да можеш,
а трето и четвърто - да го направиш"

                                 Николай Хайтов




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mitakat - Мел,
08.10.2008 15:38
цитат на деня: "Носете си новите дрехи да не ви ги носи някой друг." - един възрастен човек.
Усмихни се напук на всичко !
:)))
цитирай
2. melsun - Митак,
08.10.2008 21:15
разрових се из гардероба, но нещо не откривам нови дрехи...Май е време за разходка по магазините. Обаче...забелязвам, че все по-трудно си харесвам и купувам нещо...Дали не се превръщам в консерва...една такава като в една песен от миналото...Пък и за какво да си обличам нови дрехи като няма на кой да си ги покажа...ей тъй по нашенски :)))))По-добре да ги носи някой, който ще има полза от тях.

Аз напук си се усмихвах...а бе ако не правех много работи напук...пък де да знам...можеше и да съм по-добре...Аз не, че сега съм толкова зле...
Хахаха:)))))))) до къде ли мога така да продължа:))))))))) Мога да си пиша глупости до безкрай:)))))))))) Днес определено ми е нещо откачено...то пък кога ли не ми е...Край край спирам, че положението е трагично!:)))))))))))
Все пак вечерта съм с няколко идеи по-усмихната от сутринта! И това не е майтап!:)

Аз тук исках предимно да си изливам всякакви емоции дето ме напушват от време навреме, преливат тъй да се каже, обаче...нали съм голям човек(а дали е така?...все още се чудя...скитам в дъжда, че и нощем се будя...), все пак осъзнавам,
че ме четат разни хора и вие дето редовно си ме четете и аз вас...та то вместо монолог се превръща
в монолого-диалог...а бе нещо като нищо...Хвана ме срам, че може да ме чете някой, който иначе ме познава, пък не е виждал тази ми идиотска страна(а тя една ли е?), защото аз по принцип почти никой не допускам до нея...само в крайни случаи...Пък тук...какво направих...направо оголях...Това ли е проблема...сега се зачудвам всъщност? Явно наистина ми трябват нови дрешки!:)))))))

Време е да спра, да...
Но сега се усмихвам :)))))))) макар и малко налудничаво:)))))))) Гола, луда, че и усмихната...
ужас! А защо пък да е ужас?

Леле лелееее, нещата не отиват на добре...
цитирай
3. diamant1965 - Пък мен наскоро ме цапардоса една ...
09.10.2008 13:32
Пък мен наскоро ме цапардоса една велика мисъл, състояща се от две думи: "Тук и Сега"! Мисля си даже, че това е ключът към щастието, успеха, и въобще към всичко, за което се сетиш...Абе ключът към вселенската тайна, да бъдеш винаги Тук и Сега във всичко, което правиш, мислиш или чувстваш...Просто и гениално, но не толкова лесно постижимо при нашия манталитет и начин на живот. Но...си струва да се опита според мен. А относно твоето споделяне не виждам нищо лошо в това, даже напротив, симпатична си ми и ми е приятно да си общуваме когато можем. :)
цитирай
4. melsun - :)))
09.10.2008 22:10
Диамантче...гушкам те...Сега!:)))
цитирай
5. mitakat - Мел,
09.10.2008 22:18
нямаш си и идея как ме усмихна, благодаря !
Искам да те успокоя, че ти си съвсем нормална, във всеки случай доста по-нормална от мен.
Не спирай да се усмихваш !
:)))
цитирай
6. melsun - :)
09.10.2008 22:43
Митак, а ти ме успокои наистина...благодаря ти! :)Бях се притеснила сериозно, но Сега...Днес...не зная защо...се усмихвам и се чувствам много добре! Като намеря повече време мисля пак да си попиша!:))Е, и доза вдъхновение ми трябва!:)

Хм, а на теб какво ти е ненормалното? Просто се замислих!:)) E, вадеше там някакви ножове по едно време :)))))))) То не е смешно, ама...
цитирай
7. viki11 - Сигурно си видяла нещата още докато ...
10.10.2008 01:00
Сигурно си видяла нещата още докато си ги писала.
Аз само искам да предположа.
КАто изхвърляш емоциите върху листа, след това смяташ "работата за свършена" и когато реално си с човека,нямаш необходимата концентрация и готовност да споделяш с него - време, думи, търсения. Ти си получила вече тези неща, имаш си ги и не влагаш там. И ... разминаваш се.
цитирай
8. melsun - Хм...
10.10.2008 01:13
може би си права...Всъщност изхвърляйки емоции пишейки, при някои случаи целя именно случването на разминаването...поради много причини...Пък някои други разминавания нямат нищо общо с писането...те просто се случват, защото от една страна такъв е животът, пък от друга аз самата трудно допускам някой до себе си...При всички случаи обаче от тези разминавания ме боли...не мога да свикна с тях...
цитирай
9. slavei - Хей, Мелс!:)))
10.10.2008 15:06
Много гушки и много усмивки за теб...
И се усмихнииииии...:)))
Усмивката върши чудеса, нали знаеш...?:)))
цитирай
10. melsun - Хей, Славейче!:)))
10.10.2008 20:38
Няма как да не се усмихна щом ти си прелетяла насам!:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: melsun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2452061
Постинги: 1316
Коментари: 2072
Гласове: 20242
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930