Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.06.2009 18:17 - Неделна разходка
Автор: melsun Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1287 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 26.07.2013 10:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Днес сестра ми замина за Италия с племенника...С мъж ми се наложи да я закараме до Дупница, защото там й беше срещата с човека, с чиято кола ще пътуват...Пристигнахме рано на бензиностанцията, взехме си по кафе, кроасанче и други разни нещица...и зачакахме...Чакахме, чакахме...окапахме...Час и половина...Добре, че там беше приятно да си седиш...Две кучета ни правеха компания. Разгеле накрая въпросният човек се появи, натовариха багажите и себе си и отпътуваха. Стискам палци да пристигнат успешно. Ще погостуват на майка ми. Тя е там от една година... Трябваше и аз да се занеса, ама...не отидох. Поехме обратно към София и пътьом решихме да се отбием до язовир Долна Диканя. Разкошно местенце! А жега, жега...Яд ме е, че не се организирахме предварително да си направим плаж...Но пък имаше Формула 1, която не трябваше да се изпуска. Ще отидем друг път пак. Супер е там, много е красиво! Поне поснимах :))) Ето малко снимки:

image

image

Няколко последователни снимки, в които обхващам (опитвам се) целия язовир, горе от пътя...

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Заиграх се с едно водно конче...

image

И с една пеперуда...Жабите бяха много бързи :))) Само цопването се чуваше :)))

image

image

Наснимах се на макове...алени :)))
image

И се сдобих с онзи гадния тен...на потник...

Язовирът се намира само на около 45 км от София, посока Дупница, между селата Горна и Долна Диканя.

И защото обожавам Paul Hardcastle...Paradise Cove... нещо като музикален фон :)





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gothic - Бях там
07.06.2009 20:29
миналото лято. Страхотно е! Впрочем, и аз изпратих сутринта систър за Испания. Със самолет...
цитирай
2. melsun - :)
07.06.2009 20:45
Моята пък за Италия...с кола...

Смятаме пак да се върнем :) Но оборудвани с чадър, защото няма никаква сянка :)
цитирай
3. chinaware - Хубави снимки..
08.06.2009 11:46
Маковете, синята вода, водното конче, което прилича на хеликоптер. Браво, уловила си чудни мигове...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: melsun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2446326
Постинги: 1316
Коментари: 2072
Гласове: 20241
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031