Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.11.2009 21:21 - Шарено
Автор: melsun Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1321 Коментари: 3 Гласове:
2

Последна промяна: 14.01.2010 15:55


Отдавна не съм писала тук. Все по-трудно ми става. Прегърнах живота си, целия...такъв какъвто си е. Харесвам си го, макар и жесток понякога. Мой си е и си го обичам. От доста време се каня да се завърна по разни места. Загубила съм навика, не съм си създала други, чувствам се някак готова, освободена. Само трябва да направя крачката. Но защо ми стана така трудно? В момента ми е спокойно. Липсва ми вглъбението, но други неща ме поемат. Страхувам се, че оставям грешно впечатление или че ме разбират погрешно. Всичко е в момента. В по-голямата част се чувствам щастлива. Щастлива от това, което имам! И наистина имам нещо прекрасно! И е крайно време точно върху него да се концентрирам. Например чака ме една вкусна торта в хладилника! Отивам да й се насладя! :) Само след мъничко! :) Онези тъмни, мъгливи моменти и периоди ги разконспирирах! Сега ще са под наблюдение и контрол...уж...Като загубя контрол, как да упражнявам контрол? :))) Четох интересни неща за жълтия кантарион! Трябва да си го набавя!

Онзи ден си направихме много приятно женско парти в една чайна! Обстановката доста екзотична, бездимна, сяда се на възглавници по пода, ниски масички, керамични сладки чайници и чаши, кафява захар, картини с индийски мотиви по стените, тиха, релаксираща музика и шарени чорапи. Решихме да го направим чорапено парти :), защото там, докато си пиеш чая, трябва да си събуеш обувките. Нестандартно и приятно, някак сближаващо. Едно от момичетата направи много сладка снимка и ще си позволя да я сложа тук.  Някои чорапки липсват, ама си отидоха по-рано! :) Шарено като животът ни! :)

image

Съвсем съзнателно избягвам част от любимата си музика. В момента ме боли от нея.
Искаше ми се да отида на един концерт (не на един, на много!), но така ми е обтегнато финансово, че няма да мога за жалост! Все пак си позволих разни удоволствия през годината... на малко красоти се насладих, гледки, усещания...думи, погледи, срещи... Искам повече, искам всичко :), но... Когато тогава, каквото такова, където там и колкото толкова! Туй нещо равносметчесто взе да звучи... И обичам да ми се обаждат по телефона... не само по работа...



Днес се разходихме да хвърлим поглед върху това, което се предлага като спални комплекти по магазините. Кой ги измисля тези десени ми е много чудно! Пак не взехме нищо и пак ще трябва да се разхождаме! А днес беше разкошно време, малко захлупено, но доста приятно топло!

И е крайно време да отида да си хапна торта! :) Нещо взех да преглъщам и се чудя защо! :))

Днес съм тук, а вчера там
тъй близо и далеч...
А утре пък съвсем не знам...
Дано съм тук с теб...

п.п. Онзи ден пак направих глупост! Скъсих си косата! До раменете. Сега ме е яд естествено! Добре, че расте. Хем си я знам, хем си се знам, ама...! Сега като си занаправи пак лудите чупки...







Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bapha - снимката
07.11.2009 22:22

Заря от цветове.
Да ти е сладка тортата.
цитирай
2. melsun - :))
07.11.2009 22:24
Много я харесах тази снимка!:))
Благодаря! Заря от цветни усмивки! :)
цитирай
3. morrt - ***
08.11.2009 07:08
Искам повече такива постове от теб.
Всичко ще се оправи, просто е въпрос на време. (Сигуно ще ми го напишат на камъка:)
А концерти ще има. И пролетта ще дойде. Въпрос само на време...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: melsun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2452103
Постинги: 1316
Коментари: 2072
Гласове: 20242
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930