Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.12.2010 11:57 - 6 декември
Автор: melsun Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1468 Коментари: 2 Гласове:
5

Последна промяна: 10.12.2010 11:22


Цялата къща се осмръцка на риба! Ми... Никулден е! :) Противно на всички ценители направих скумрия на фурна. Ми... обичам си я! Вкусна ми е! Имаше вариант котлети сьомга, ама... друг път... Иначе ми станаха любими... запечени в грил-тиган. Шаранът така и не можах да го харесам. Та... днес скумрийка!:) Трябвало по принцип да се приготвя риба с люспи, голата давала асоциации за бедност, ама... То не бих казала, че сме много богати :))
Имам един близък и всъщност вече не така близък именник. Там връзката е поприключила отдавна. Надявах се да се виждаме понякога, но... не е било писано... Да е жив и здрав, де! 
Тези дни ме е налегнало пак някакво разочарование... И от хора, и от свят, и от мен си... от думи, постъпки, тълкувания, размивания... Затварям се в черупката си отново (или просто си ми е такъв период), но си ми е добре (е, понякога и не ми е добре :)). Обичам да съм близо до моето си семейство. Имам чувството, че последните години допуснахме разминаване помежду си в различни посоки и степени... Иска ми се да се споим отново. Донякъде се получава в последно време, но... има още какво да се желае... Та... гледам в тази посока. От друга страна пък допуснах голямо раздалечаване с други мои близки роднини, които всъщност са си предимно виновни за това... Траях, траях, докато накрая не изригнах. Сега съжалявам естествено, дължа все пак извинение, но понякога ми е толкова трудно да го направя. А и с изненада открих, че всъщност се чувствам чудесно така надалеч. Тъжно, но факт!
Празниците ме натъжават. Празникът предполага събиране, сплотяване семейно, но при нас е доста накъсана, сложна история... Все пак се надявам... И трябва аз да направя една първа крачка. Все пак Коледа идва. Някои неща е трудно да се променят обаче... Вече не съм сигурна дали си струва... 
Вчера при Усмивката видях едни интересни ръчно направени неща. Въодушевих се да си направя и аз някакви коледни играчки от плат, глина или солено тесто. Засега съм се въоръжила с намерения, ще видя докъде ще ги докарам :) Някога страшно обичах да си майсторя разни нещица...Не се усещам предколедно, но украсата спомага за пораждане на такова настроение. Тази седмица мисля да си украся къщата и салончето. 
Чакам с огромен интерес и концертът на ФСБ другия понеделник. Ще си бъдем двамата с мъж ми. Ще се наслаждаваме на Нашата си Музика! :)
Днес е хубав, слънчев, но студен ден. Не обичам зимата, но пък с нетърпение чакам да завали сняг, пухкав, чист и бял . Странно, нали?
А сега отивам да хапвам. Рибка :)
Ммммммм.... а тя като станала една вкусна... :) Изчистена, накисната за около половин час в марината от зехтин, сок от лимон, сол, черен пипер и малко бяло вино. Така поела овкусителите (добавих си и останалата марината) се увива хубаво във фолио и се настанява в тавичка да се запича. Накрая за десетина минути се отвива, за да придобие лек, златист загар. Понеже преди няколко дни ядохме риба със салата от картофи днес реших да разнообразя - гарнитура с ориз и салатка от настъргани моркови.
Сега отивам да се бухвам в банята... Щото и аз се осмръцках, наред с всичко наоколо!:)))
И после... да отпочваме поредната работна седмица!



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bambola - :)
06.12.2010 13:39
Честит НИКУЛДЕН, Николинке :) ако ти важи за нещо това със отдалечаването е май основната тоника при доста хора. Жалкото е че после се чусстваме сякаш задължени да кажем нещо, а всъщност сме го казали. Съвсем съзнателно ппопуснах да честитя един рожден ден през лятото, изглеждаше ми прекалено еснафско да се чуваме само когато някои празници го нареждат, оказа се че едвали не съм наскърбила цялата цялата фамилия а само исках да припомня че сащесвуваме и извън празниците че и в делниците имаме нужда да почустваме някои до себе си. Завиждам ти за концерта на ФСБ да си знаеш. да ви е сладка рибката :)

цитирай
2. melsun - :)
06.12.2010 22:58
Далеч съм от Николинките, ама ти благодаря! Честит празник и на теб!:) За онез сложни отношения не ми се говори. Тъпото е, че наистина са ми дали, имах някакъв старт, но и се опитаха да ме задължат за цял живот. Е няма да стане! Радвам се, че имам моето семейство до себе си!:) Което е наистина богатство! Имам и себе си, разбира се!:) Всъщност оставам си вярна, което за мен си е важно!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: melsun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2451163
Постинги: 1316
Коментари: 2072
Гласове: 20242
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930