Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.12.2010 10:59 - Малко коледни играчки, които си направих
Автор: melsun Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5070 Коментари: 7 Гласове:
9

Последна промяна: 10.12.2010 11:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ето какво успях да сътворя в крайна сметка. Като за първи опит си ги харесвам!:) Синът ми каза :"Ми... все едно детенце ги е правило!" :) Ми аз съм си дете :))) И, да... обичам да си играя!:)

image


image
Първо се въодушевих от един пост на Усмивката с нейни правени играчки, после се разрових в Интернет и си открих различни идейки. Страшно интересни неща има! Не можах да си намеря гипс в близката книжарничка, затова реших да пробвам със солено тесто.

1 чаша брашно, 1/2 чаша сол, 1 с.л. олио и 1/2 чаша вода. Бърка се, меси се и се оформя както ти дойде. Пече се, за да се втвърди и се боядисва с темперни боички. Може да се украси и с брокат (ама нямах... може и да си намеря) и като за последно се лакирва (става и със силен лак за коса). Не трябва да се мокрят!

image

image

image

Още не съм ги завършила съвсем, защото някои не ми харесаха как стават...
Утре и вдруги ден вече трябва да си украся!:)

Нямам си звездичка обаче. Може да направя още една серия с половин доза, ако ми се занимава.





Тагове:   направих,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. martiniki - даа
10.12.2010 20:17
браво! много се паля по такива работи, правила съм преди време за децата едни баби Яги и знам, че ги лакирах с лак за нокти, лицата им гърбоноси...като попадна в такива сайтове и се забравям, правила съм си и бижута, а сега много искам да мога сама да си правя копчета както видях в един блог)

има един сайт с разни-заразни идеи - не е само един ден, но този е богатски

http://krokotak.com/
цитирай
2. melsun - :)
10.12.2010 20:22
О, да! Гледах ги крокотаческите работи!:)
Ето и тук има интересни неща от плат
http://www.100sheep.eu/

И изобщо като се заровиш... :)
И с лак за нокти става също. Напомни ми за едни мънички картички, които си бях правила преди години... Там използвах остатъци от лакове.

Аз вече съм си набелязала различни материали, търся готини идейки, само дето и време ми трябва повечко!:) Затова всичко привършва на ниво детско :)))), нямам време да се задълбочавам и изпипвам!
цитирай
3. martiniki - тук
10.12.2010 20:51
пък ми е любимата майсторица на копчета и картички и цяла натурална тиквена каляска и какво ли не
http://sleeplessbutdreaming.blogspot.com/

a този блог тук също следя изкъсо и съм зашеметена от създателката му, хеле пък днес със сладки копчета, за закопчаване и разкопчаване на празника

http://trydiani.blogspot.com/
цитирай
4. melsun - :)
10.12.2010 21:06
Aaaaa... благодаря ти! :)
И аз си бях намерила един кулинарен блог... много ми беше харесал :)
Ето го - http://sunshine.collapse.bg/
Изкуството в кухнята... Направо да ти се доготви!:))
Ама отидох в друга посока вече!:))
цитирай
5. martiniki - толкова
10.12.2010 22:01
много креативни хора се крият из блоговете, ум да ти зайде! Аз обичам да пробвам и когато съм в настроение за готвене се развихрям, важното е да ти идва отвътре
цитирай
6. zvezdichka - Поздравления за
11.12.2010 23:07
идеята! Много са свежи и са уникални :). И най-важното, че са твой личен труд. Усмихнаха ме :).
Ти сигурно си художничка?
цитирай
7. melsun - :)
12.12.2010 14:01
Аз, художничка? :)) Нееее!! Просто обичам понякога да се занимавам с такива неща!:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: melsun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2446248
Постинги: 1316
Коментари: 2072
Гласове: 20241
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031