Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.01.2011 21:20 - .
Автор: melsun Категория: Лични дневници   
Прочетен: 887 Коментари: 1 Гласове:
7

Последна промяна: 21.01.2011 23:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Така, в средата, насред срядата на някаква седмица, слънцето решава и грее, аз кръстосвам града, който ми се иска да е повече цветен... Нo не кичозното шарено с избелял тъжнодосаден оттенък на сиво и черно... макар, че и аз допринасям... А слънчево ведрото, усмихнато цветното... Бързам... Изненадващо отговорът е "Няма"! Няма? Пък на мене ми трябваше спешно... Ами сега? Мислите ми се лутат отсреща... Пресичам трамвайните линии... дрънва камбанка и отново търкулва се "Няма". Излизам. Хора се щурат навсякъде с цел и посока, а може и без...  Двоумя се, назад ли, напред... Потокът коли не прекъсва, строежи са плъпнали всякакви, в тунелчета разни се муша. Сред дрехи се ровя и ровя, и ровя... Накрая оранжево в себе си сгушвам. Вървя по паважите, прашно и мръсно, слънцето отразява присъствие. Топло е... Вече съм близо... Тук си е някак по-хубаво! Малко сладост си взимам за вкъщи от сладкарничка, оцеляла от детството... Там насреща намирам, най-после... Просто се шмугвам и питам... Има и готини хора, добри! А нещото всъщност е тъй незначително малко, но същевременно толкова важно. За работата, за мен си... Доволна съм! С две повече стават усмивките! А после... после пак някакво бързане... Всъщност другото после няма значение... Поне за малко бях в слънчево измерение...

А тази песен... сега си я открих... И я слушам като хипнотизирана вече сигурно десетина пъти:)))
Airto Moreira - Parana




Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. reg - направо кубински ритми - кеф!
20.01.2011 14:17
направо кубински ритми - кеф!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: melsun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2445938
Постинги: 1316
Коментари: 2072
Гласове: 20241
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031