Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.10.2011 09:45 - Неделя сутрин
Автор: melsun Категория: Лични дневници   
Прочетен: 990 Коментари: 1 Гласове:
4

Последна промяна: 16.10.2011 19:35


Една уютна, лежерна, неделна сутрин... с кафе, бухтички, билков чай и "Бар Наздраве"!
Обичам го този филм!
А това дъждовно време много добре ми действа в момента, между другото! Както казва Богомил Райнов: "Няма нищо по-хубаво от лошото време"... ама за кратко, ще добавя аз :)  Но понякога наистина го обичам! И тази песен от гумите на колите по мокрия асфалт...

Повод да чуя песента на Георги Минчев -"Няма нищо по-хубаво от лошото време" от едноименния филм!

И рецептата за бухтичките :)

2 яйца, 1 ч.ч. кисело мляко, 1 ч.л. сода, 3 с.л. захар, щипка сол и брашно (до получаване на меко тесто). Съставките се бъркат постепенно, става бързо, даже и миксер не трябва. Подходящо за неделни сутрини... като изключим включването на абсорбатора обаче :))). Загребва се с мокра лъжица от сместта, топва се, бухва се в тигана и се пържи в доволно количество сгорещена мазнина от двете страни до получаване на приятен златисто-кафеникав загар. Получават се симпатични бухтички, които може да се консумират със сиренце и сладко или конфитюр по избор и наличност... или пък мед!

image

Докато се израдвам на дъжда, той взе, че си замина...
Листи есенни отрони, окапали по мокър тротоар
и спомен, като тиха песен, за отминали години...

По-късно отново се завърна...

Издирих си и песента от " Бар Наздраве" :)
Where everybody knows your name - Gary Portnoy


От друга страна "Седем часа разлика" ме грабна! Ваня Цветкова много ми харесва! С огромно удоволствие я гледам! Бях изпуснала последната серия, та днес следобедно я заиздирвах да я изгледам. Разплака ме тази жена! Оттам се прехвърлих към филмите с нейно участие и изгледах и "Комбина"... отново след години! Много ги харесвам с Иван Иванов!




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. martiniki - :)
10.10.2011 13:51
много я харесвам - мелодията, напомня ми за безгрижието на дните преди 20 години, като гледах за първи път сериала в Бургас
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: melsun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2450047
Постинги: 1316
Коментари: 2072
Гласове: 20242
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930