Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.07.2012 15:05 - ...
Автор: melsun Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2277 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 02.07.2012 18:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Докато аз мечтая, другите го правят.
В последно време тъй се получава...

Моментно да е само се надявам...
Онуй момиче сякаш не познавам...

Някъде далече тихо си остана
облечено в ефирно шепнеща премяна...

Сред дни и нощи скитала се уморено
полюшвана от ветровете примирени.

В изгрев вярвам, в мене спи...
Как да го събудя ми кажи?


Такива неща пише човек, когато е недоспал :) Мда! :)
И вече официално оглавявам Пролетта за най-любим сезон, а след нея Есента! Нещо жегите ме скапват. А обичам Лятото, но... сякаш в Зима съм скована... Иди ме разбери... То аз не мога... А тя е тук, винаги била е. Но нещо липсва, зная от това е...

Днес случайно изгледах Music and Lyrics. Донякъде, навярно, туй ме вдъхнови, щото рими там редяха си едни :)))

И от днес съм вече в отпуск. Пускам се сама. И както винаги все чувствам си вина... А защо? Иди ме разбери...

А някога си вярвах... може би...
днес сили нямам... и боли...
Затлачва се морето на живота
покълнал чудно в мъничка зигота

Като за начало трябва да поспя...
но жега скапва лепкаво деня...
И яростно спирачки проехтяват
раздират неродена тишина... 

А утрото бе ясно, свежо и добро
притихнало пред изгревната песен
разтворила в душите всяко зло...
към теб сърцето ми понесло...

А днес отново за морето си мечтая
и там с теб ще бъдем скоро, зная...












Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: melsun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2446338
Постинги: 1316
Коментари: 2072
Гласове: 20241
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031