Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.10.2012 21:34 - ...
Автор: melsun Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1523 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 07.12.2013 19:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Mного съм добра в започването на нещо! С такъв ентусиазъм се хвърлям! :))) Сега, най-новата ми мания е йогата! :) Ходя вече четири пъти и съм супер доволна! И е близо до нас, така че няма да мога да си търся оправдания през тъмните и студени, зимни вечери, ако нещо ме размързи. Всъщност от отдавна бях замислила някой ден да се захвана с това. И ето, моментът настъпи! Мания, мания... след този четвърти път усещам, че започвам да потъвам, завлечена от онези ми ти невидими потоци... :))) От две години така се бях сковала. Кошмар! Загубих всякаква форма. Направо си се обездвижих. Изключително глупаво е да оставиш тялото ти да се скове без време! В интерес на истината спънката беше и финансова. Не, че нещата в момента са много по-различни, но не мога да продължавам аз така повече! Ако имах възможност бих ходила на сто места! :) Сега съм едва в началото, но усещам как започвам да се съживявам. Всъщност обожавам движението, обожавам да чувствам тялото си, обожавам да се чувствам жива! Не се ли занимавам с нещо в тази посока, просто от самата мисъл, че нищо не правя се чувствам зле. Та... май една нова любов се ражда! :))) Всъщност не е абсолютно непозната... Не мога да си позволя много скъпи курсове, но този напълно си ме задоволява засега. Скоро трябва да се захвана и в къщи. Има много подходящи канали по телевизията с йога упражнения също така! Разбира се, бих могла и само вкъщи да си се занимавам, ама от опит зная, че ще е точно три дена, пък друго си е там заедно да си се мъчим! :))) Малко сложно докато схвана кое на къде отива, как се заплита и как се отплита, ама... ще разбера! :))) Засега просто открехвам леко една малка вратичка към целия този свят... Надали ще навляза много навътре, но доколкото успея да се докосна, все ще е добре... Тъй мисля! :) Ще овладяваме асаните в търсене на мира в себе си! :)

А защо Budda Bar? Защото днес музикалният фон беше такъв. Предишните пъти Sade, изобщо като цяло chillout, loundge... с една дума - удоволствие! :)

Buddha Bar - Love secret
онази хармония, примесена с нашенските, балкански ритми... много приятно...

www.puls.bg/health/yoga/news_12237.html

п.п. E, за кратко беше... Първо се отзех заради хигиенни разни причини. Нямам идея перат ли ги изобщо тези шалтета, и ако е така, на колко време? И другата основна и все по-основна причина - финансовата...







Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: melsun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2446157
Постинги: 1316
Коментари: 2072
Гласове: 20241
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031