Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.01.2013 13:04 - ...
Автор: melsun Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1005 Коментари: 2 Гласове:
3

Последна промяна: 26.01.2013 11:51


Тези дни съм на вълна свобода на словото и словоблудството.
Къде трябва да е границата? Всъщност те са абсолютно различни понятия, погледнато от различни посоки. Просто вече от това бълване и постоянно жужене ми се повдига! Някак сред него се губи същината.

Размечтала съм се за месец поне, в който никой няма да има възможност нито да говори, нито да пише! Страшно ми е интересно как ли ще протича животът! Комуникациите?

Не знам защо стигнах до това? Мисли някакви, на които пак давам гласност... И защо?

Явно имам нужда от известен период на отшелничество... и ново преосмисляне! :)))

...........................................................................................................................................................................

Повечерно попадам на тези две статии:

Някои коментари под статии са като радиоактивни отпадъци

Извинението, което сме длъжни да ви поискаме, но няма да го направим 

И още малко



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. martiniki - Да
30.01.2013 09:34
Размечтала съм се за месец поне, в който никой няма да има възможност нито да говори, нито да пише!

Aз периодично към себе си го отнасям - да млъкна за малко, че до гуша си идвам ( а вчера чух, че от гушата до устата се побирало повече, може би затова не съм замлъкнала:)
цитирай
2. melsun - :)
31.01.2013 15:03
Tи пък точно не трябва да спираш!! Обичам твоите красиви думи и изкази, видения и усетености, вплетени в дантелени словосъчетания, дори кървящи понякога или пропити с тъга!!! Излъчваш позитивност, чувственост и такава доброта!!! И чистота!! :)

Доре, и аз не знам вече...

И на мен ми се струва често, че взех да прекалявам! И да се бъркам в неща, от които не разбирам, и да си помрънквам прекалено...
А принципно повсеместното отрицателно бълване, размиване, противопоставяне, хапане и нищоказване ми дойде в повече!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: melsun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2446094
Постинги: 1316
Коментари: 2072
Гласове: 20241
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031