Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2013 21:31 - ...
Автор: melsun Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2726 Коментари: 2 Гласове:
2

Последна промяна: 07.12.2013 20:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

8.04.2013

Завивка - нещо като пачуърк

Седеше една идея от отдавна у нас из шкафове, чекмеджета и в главата ми. В последно време ме обзе някакво творческо вдъхновение, извадих машината, руската, тежката, сделаната и непредаваща ме и стигнах най-накрая до осъществяване на идеята. Уших си завивка за спане с две лица от остатъци от чаршафи, калъфки, платове, дето ги имах в наличност и само заемаха място от години. Номерът беше да е само с наличен материал. Да не се купува нищо. Не държах непременно на две различни страни, просто не исках да използвам много бяло, но нямаше как... сложих го от долната страна. Така си я определих. Ватата си я имах от стара завивка, на която се скъса плата след дълга употреба. Та наизвадих де що имаше подходящо и като взех да късам и цепя... Много се забавлявах! :))) Храс, храс, храс :))) Изтърканите части се изхвърлиха, а останалото се оформи на купчинки от еднакви парчета плат в различни цветове. Само не знам защо ги оформих като правоъгълници с различни страни, а не квадрати... Но за по-натам ще знам. Та много сладичка ми стана :) Поне аз много си я харесвам! Малко с детски десен се получи, но какво пък :) Веселка е! :) Е, има и дефекти разни на едни места дето не ги прецених съвсем (защото ги мислех в движение) в завършващата фаза, но те са откъм краката и всъщност изобщо не са чак толкоз фатални. Сега трябва да си сътворя и една калъфка, за да окомплектовам нещата! Ама... понеделник... Трябва да ги зарежа временно. А така обичам да хвана инерцията на вдъхновението и да не го пускам... щото често после то ме пуска... Понякога ми се иска ей така да се затворя и само да си правя някакви неща... Толкова идеи ми идват, ама зная, че насред ежедневието изчезват, потъват... Докато случайно някой ден не изплуват отново... Евентуално... 
Мислех да я занеса на вилата... ама май ще си я оставя :) Много е мекичка! :)

image

image

image

image

image

image

Като за първи път съм си много доволна! :) Малко ми бяга доизкусуряването на нещата в завършващия етап, но искам да станат възможно по-бързо, а и май ми липсва достатъчно търпение, пък и време. A и многото възможни варианти ме объркват...

И все пак си я занесох на вилата. Стана ми много любима!

image

Всъщност се захванах пролетно да разчиствам гардероба и скрина, едни пликове със събирани и останали неща от хиляда години... Каквото може да се използва, да се оползотворява така, нали... другото в боклука. Много обичам да прочиствам и пролетно да си оглеждам къщата! :))



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mmmmmmmmm - Браво!:)
10.04.2013 09:32
Интересно се е получило!:)))
цитирай
2. zvezdichka - Поздравления!
20.04.2013 19:42
Радвам се, когато видя, че хората се отдават на творческата тръпка и творят с ръцете си! Продължавай! Желая ти вдъхновение :).
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: melsun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2450025
Постинги: 1316
Коментари: 2072
Гласове: 20242
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930