Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.09.2013 15:54 - ...
Автор: melsun Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1639 Коментари: 2 Гласове:
2

Последна промяна: 11.09.2013 10:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Дивна среща беше
с моето море
шир една растеше
в поглед и сърце
тихо и прекрасно
млечна синева
пенесто и бясно
мощна красота
изумруден блясък
капки светлина
чайка, после крясък
утро, ведрина 
пориви прииждат
обич в цветове
златно и сребристо
удар в брегове 
чисто и лазурно
пурпурно небе
пясъчни пустини
тъмни светове

искам да се върна
но трябва да съм тук
нещо се разкъсва
кърваво, без звук
диво го обичам
пустото море
мислите ми тичат
все си ме зове 
пясък в косата
имам още аз
изгрев от дъгата
залезен захлас
вятърни фурии
блъскат се в мен
птици в килии
порив нестаен...

.................................

Тъй така е видно
рекох да се включа
но някак ми е пусто
глухо и беззвучно...

.................................

Как да бъде друго
като всяка утрин
там се будех с изгрев
после се упътвах...

Влюбено...

и дишах...

.................................

изгрев залез
залез изгрев
като наниз
се нанизват...

само тя остава
докога?
дива, луда, бясна
любовта

................................

Oбичам си тъгата по морето
навярно ако пусна я да отлети 
ще съм си взела сбогом с детето
закърмено с любов да излети

Една любов, която те убива бавно
изгаря всичките желания наред
във огъня свисти стенание омайно
а болката омаломощава всичко в теб

И примирено ще останеш да се взираш
в хоризонтите разстлали се навред
докато душата ти сред пламъци умира
а поривът превръща се в бучка лед

....................................

Но утре изгрев пак ще се роди
поне така животът все върви...
А той, Животът плаче за обичане
в палитрата на пълното ни вричане

.....................................

Такива работи ми причини Морето,
а аз пък благодаря му за което :) 

.....................................

И някак понеже стана леко минорно
ще си пусна нещо такова :)

Planet Funk - Another sunrise

Всъщност исках да кажа, че беше Прекрасно!!! :)









Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. marrta - Нека и есента ти е прекрасна, морето...ясно. Единствен принц, завинаги останал...)
10.09.2013 21:00
като наниз се нанизват






като наниз се изнизват - струва ми се че ги събираме до един момент и после вече ги губим...падат слънца в тревата, в морето, зад хълмовете, падат все по-бързо, главоломно
цитирай
2. melsun - мда...
10.09.2013 22:19
нещо взех тъй често да го наблюдавам...
Нанизват се, изнизват се... Изнизват се, нанизват се...
Знаеш ли колко време се лутах между двете думи :)
Чувствам се като на граница някаква... Много осезателно го чувствам... И не, не си го навивам сама... То просто си се случва... Времето задъхано препуска... И няма как да разбереш, докато сред вихъра му не поспреш. Не че нещо съм се притеснила, но тихо есента набира сила... А морето пак ще си е там и тъй прекрасно ще е, знам :) За жалост губим всичко, което обичаме и тъжно в това сме обречени... Но не исках така да звуча, ще си чакам изгреви. А сега ще поспя :))

Топла есен, Доре :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: melsun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2452196
Постинги: 1316
Коментари: 2072
Гласове: 20242
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930