Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.10.2013 21:20 - ...
Автор: melsun Категория: Лични дневници   
Прочетен: 904 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 07.12.2013 11:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Думите ме изсмукваха бавно,
всичко от мене изтичаше,
и ограбваха душата ми странно,
като че нещо у мене умираше.

Там отсреща се раждаше образ,
в мигове тихо се случваше,
притегляше бягащият ми поглед,
за мене самата загатваше.

Непозната сред думи видях се
в разпокъсани, бледи, крещящи отсенки.
Аз ли съм? - все по-често се питах,
крачейки по пътя към себе си.

По пътя, събрал в едно всичкото -
минало, настояще и бъдеще,
лъкатушещ сред дебри все питащи...
Ту се показваше, ту се изгубваше.

Проглеждайки в себе си май се изплаших,
видях се различна, макар да съм същата.
Ту се ранявах, ту се обичах
сред огъня на своите чувства.

Докато стръвно дълбаех в думите 
животът тъй бързо отлиташе,
и аз все по-често задавах въпросите:
Кому е нужно? И има ли смисъл?

.....................................................................................................................................................................

Днес с интерес поглеждам назад
в сивотата красивото да си търся,
удивлявайки се на онзи, чудния свят,
който с топла любов ме обгръща.

Откривайки себе си, открих се до теб
и зная, родени сме някога двама
да бъдем заедно в лъжовния свят
по пътя, далече от всяка измама.

Някога, може би
ще се слея с цялото
и ще провидя с пълни очи
всичко от началото...

A там до мене беше ти...  
 















Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: melsun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2445977
Постинги: 1316
Коментари: 2072
Гласове: 20241
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031