Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.10.2013 10:10 - Fine Young Cannibals - Good Thing
Автор: melsun Категория: Лични дневници   
Прочетен: 474 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 29.10.2013 17:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Eй така днес :)
Съботно в София... Малко странно... Но пък слънчево спокойно :) Утре може да осъществим разходчица.
 Давам си сметка, че в последно време звуча доста минорно... Не ми се иска да е така! Всъщност аз съм щастлив човек, защото имам прекрасното си семейство! Всички преминават през трудности, неизбежно е това, важното е точно насред завихрянето или прекаленото заблатяване да съумеем да се държим за ръце. Успяваме! Харесва ми всъщност да си споделям тук, макар доста често да го мисля за изключително глупаво, за някаква слабост, за идиотия някаква :)) И това е когато задълбая в себе си, което принципно не е лошо, но понякога става прекалено. На някой, ако му е досадно на мен ми е триста пъти повече :))) Но това са нещата от живота. Не, че не ме вълнува какво се случва по света и у нас, но някак изобщо не ми се пише точно за това. Лошото е, че се размързеливчих покрай скапаните си настроения и загубих хубави навици. Загубих и форма. Натрупа се умора... И някакви постоянни финансови дупки за запълване седят... Това си го дъвча от отдавна... Имам го предвид, ама... ако стане... Другата седмица мисля да ходя да се раздвижа отново. И дано да го направя, защото ми стана навик да казвам какво бих могла да свърша, пък в крайна сметка да не го свършвам. Всъщност проблемите и нерешимите задачки хвърлиха бая дебеличка сянка върху ентусиазма и слънчевата ми мисъл, но... Не съм се отказала никак даже да си ги възвръщам. Днес не знам с какво ще се занимавам. И това е чудесно :))) Ще правя каквото намеря за добре :))) И всъщност исках да пиша за някакви хубави неща, ама карай :))) И да... една изключително важна предпоставка за хубаво настроение и прекарване е доброто наспиване, което днес ми липсва, защото снощи пак невъобразимо глупаво зависях по нощИте... Но няма да се пребивам, хайде. Но кога и дали ще дойде тоз акъл, идея нямам. То досега не е дошъл... закъде натам...
 Като за начало ще се отдам на ритъма на тази песен :) А по някое време може и да врътна една бърза баница с празец :))) Ако не легна да си проспя деня... 

п.п. E... снимки и музика! Така :))) 
Преоткривам Любо...




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: melsun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2451512
Постинги: 1316
Коментари: 2072
Гласове: 20242
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930