Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.12.2013 14:35 - ...
Автор: melsun Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1871 Коментари: 2 Гласове:
3

Последна промяна: 26.12.2013 12:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Kолко е важно да имаш точните хора до себе си в точния момент... Но уви... Удобен момент за пресяване... И после защо сама... Защото все така се случва... Ще стане, бавно, само да оцелея... и както мога... Загубих толкова време... Непростимо...
Сега викам малко да попразнуваме, въпреки че и празниците ми изиграват доста лоша шега... Поне мъглата се поповдигна и посоката горе-долу се попроясни... Виж препятствия и спънки колкото щеш, ама... ще вървим... НЕма начин! Голяма каша, но ще гледам да я оправя, колкото ми е възможно по-бързо и по-добре!
Най-много от всичко ме е яд и ме боли, че от ровене в блата се губи ценно време за истински ценните неща и за тези, които обичаме... които сами по себе си всъщност доста често ни изяждат главата... Често ме съветват да не бъда толкова емоционална и да се примирявам с някои неща... да преглъщам... Ми няма как да стане на сто процента! Не мога да избягам от себе си! Това съм аз! За хубаво или лошо. Най-много някой ден да пукна, удавена в собствените си емоциии... Само дето повличам и околните с мен... някои, от които обаче са виновни за някои емоции...

Хубавото е, че за празниците има качествен мат"риал да се напия... качествено :))

Животът е прекрасен наистина... стига да го нямаше това същество човекът... :)

Онази вечер видях падаща звезда! :) Не бях виждала досега! :) Небето над вилата е обсипано със страшно много звезди! На изключително красиво нощно небе се наслаждавам там! Много ясно се виждат Голямата и Малката мечка! Тях познавам със сигурност! Различава се и Млечният път!

Пък вчера през деня видях от терасата някакво странно животно в далечината на една поляна... тъмно, към черно на цвят... голямо... Непознато куче го беше подгонило с лай... Появиха се изневиделица в неделната тишина... Силно ми заприлича на мечка... Възможно е да се лъжа. Свърна и се скри в гората насреща... И после само лаят на кучето се движеше по хълма... Сега търся клипче да видя как точно изглежда бягаща мечка отдалече. Но мисля, че не беше глиган, заради движенията, задницата и задните крака... по- раздалечени, тромави и някак леко завлачващи... Нямах време да взема апарата, за да щракна и видя увеличено...

Не си бяхме ходили на вилата от доста време.
Болезнено ми беше залипсвало всичко там!
Кокичетата вече са наболи...
Декември почти си е отишъл...
А аз имам купища недовършена, изведнъж изникнала работа, свързана с много главоблъскане, късане на нерви и губене на време... 
Всяка несериозност, недовършена работа, грешка, нелоялност, некоректност и незнание заформят непрестанно растяща каша в и без това заблатената, вбесяваща действителност... Бюрокрацията е просто убийствена! Затова разчитах на други, но уви... предадоха ме точно в момент, когато имах най-голяма нужда от тях. Ще се оправя, но всичко това ще ми бъде за урок. И на първо място сама съм си виновна!

Крайно време е да отпочна тиквеника...
Kоледния дух хич го няма... Надявам се миризмите да го привлекат.

Помежду другото Pearl Jam са групата, която се настани някак трайно последните години сред предпочитаните ми... Сравнително късно ги открих за себе си...

Докато има време всичко е поправимо... Или поне повечето...

Just Breathe





Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. martiniki - Да, Мел - всичко е поправимо с време;)
25.12.2013 08:03
Надявам се да си привикала коледния дух! Честито Рождество и да ти се прояснява.
цитирай
2. melsun - :)
25.12.2013 12:19
Честита Коледа, Доре! :)
Светли и благодатни дни за теб!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: melsun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2446008
Постинги: 1316
Коментари: 2072
Гласове: 20241
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031