Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2015 17:33 - ...
Автор: melsun Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2984 Коментари: 1 Гласове:
3

Последна промяна: 15.02.2015 20:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Днес мислехме да отидем  до Черни връх. Това, което установих обаче, събуждайки се в 6 часа болезнено ме разубеди. Дъжд, блъскащ в прозорците, много силен вятър и нещо като улук, приземяващ се с трясък на тротоара точно до колата ни. После постепенно, развиделявайки се всичко утихна, дъждът спря, но чувството, че е по-добре да не тръгваме не ме напусна. Динамично време, както се казва. И след няколко разговора в крайна сметка си останахме в София. По-късно се зарових в сайтове, прогнози, гледах уеб камери, докато слънцето навън се заусмихва, бъркайки ми в очите, носейки се сред едно такова прекрасно, синьо небе. Към 11 часа новините категорично ме убедиха, че добре сме направили, като сме се отказали. А в Северозападна България било страшно. Друг път на Витоша. При по-добри прогнози. Желанието си остава. Та малко така повече от половината ми ден мина в тюхкане, че не сме тръгнали и в убеждаване, че е било добре, че не сме тръгнали. Такива ми ти работи... Викам да си идва вече пролетта, че... Имам си нужда от зеленото определено!

И докато си се мотая съботно, озовала се в някакво празно, непредвидено времово пространство, нито тука, нито там, свършвайки някоя и друга домакинска работа пътьом, но не всичко, което имам да свърша, и след неуспешен опит за спане - събуждането в 6 не ми се отрази добре, ще се наспя в някой друг живот - включвам телевизора и хващам почти в началото филм с Майкъл Дъглас и Кърк Дъглас - "Семейна черта" (2003). Така добре ми дойде в съботния следобед :) Обичам такива непредвидени случванки и попълванки :) То се оказа, че си е като техен, семеен филм. Участват още бившата жена на Кърк Дъглас и синът на Майкъл Дъглас. Любопитно ми стана.

Не, че нещо кой знае какво, но ми беше залипсвало това писане на някакви редчета, просто ей така.

А светът се е побъркал... И хората... И времето... А аз добре ли съм, се питам... Бе май още съм :)))

И в добавка, песен от филма, разбира се :)
Diana Krall - You"ll never know



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: melsun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2446162
Постинги: 1316
Коментари: 2072
Гласове: 20241
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031