Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2009 00:02 - Музикално шкафче - януари 2009
Автор: melsun Категория: Музика   
Прочетен: 703 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 13.02.2009 11:57


В такива шкафчета ще си прибирам музикалните настроения, 
завладявали ме през месеца! :))) За някои месеци май ще ми трябват 
повече шкафчета...:))) Всъщност май не всичко ще прибирам...

Boz Scaggs -  Ill be the one



Miss Riddle - Boz Scaggs




24.01 15:07 - Whitesnake - Give me all Your love Tonight Акустично...



...и концертно изпълнение...



Гадно се разминават звук и картина...

17.01 11:34 - Mas que nada Jorge Ben Jor  (1963)




Black Eyed Peas - Sergio Mendez (2006)



http://en.wikipedia.org/wiki/Mas_Que_Nada

*********************************************************************************************************************
Съботно...
Танцува ми се...
Май имам някакви наченки на разболяване...
Наблягам на чай и витамин C...
Навън такова хубаво слънце грее, а на мен ми се спи...
Зареждам се... с приятно слънчеви, топли и цветни ритми...:)))
Още една песен, която ме раздвижи определено...:)))

Pais Tropical  - Jorge Ben Jor



15.01 23:08 - Ofra Haza - Kashmir
Кавър на Kashmir на Led Zeppelin

 

07.01 23:01 - The Highwaymen - Highwayman Willie Nelson, Johnny Cash, Waylon Jennings and Kris Kristofferson perform the Jimmy Webb song "Highwayman" live.



***


"Highwayman"

I was a highwayman. Along the coach roads I did ride
With sword and pistol by my side
Many a young maid lost her baubles to my trade
Many a soldier shed his lifeblood on my blade
The bastards hung me in the spring of twenty-five
But I am still alive.

I was a sailor. I was born upon the tide
And with the sea I did abide.
I sailed a schooner round the Horn to Mexico
I went aloft and furled the mainsail in a blow
And when the yards broke off they said that I got killed
But I am living still.

I was a dam builder across the river deep and wide
Where steel and water did collide
A place called Boulder on the wild Colorado
I slipped and fell into the wet concrete below
They buried me in that great tomb that knows no sound
But I am still around..I"ll always be around..and around and around and
around and around

I fly a starship across the Universe divide
And when I reach the other side
I"ll find a place to rest my spirit if I can
Perhaps I may become a highwayman again
Or I may simply be a single drop of rain
But I will remain
And I"ll be back again, and again and again and again and again..


05.01 12:00 - Jazzanova - Bohemian Sunset



Тагове:   шкафче,   Музикално,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: melsun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2452487
Постинги: 1316
Коментари: 2072
Гласове: 20242
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930