Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.12.2014 22:55 - ...
Автор: melsun Категория: Музика   
Прочетен: 2287 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 15.02.2015 22:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Mдаааа...

Бях решила да си събера всичките Музикални настроения по месеци от 2014-та в един пост (идиотско изобщо да ги събирам всички тези песни, но си ме кефеше), Обаче не станаааа. Не знам какво стана... Добавям отгоре, изтрива се отдолу... В един пост има ограничения ли принципно до колко реда можеш да публикуваш, или? Защото бях виждала и с повече... И в цялото упражнение ми се изтри всичкото песен от декември и все повече губя желание и така... Първо ме дразни това, че не мога да трия пост, а трябва да го архивирам, второ ме дразнят и други ограничения разни и така.  Без изобщо да го желая в някакъв сивкав цвят ми се променят буквите... И не е за първи път!  При редакция на постове се случват интересни неща, които определено все повече ме спират да продължа! Искам да си ровя в поста, както на мен си ми харесва, но не би... Идиотско като цяло... И така! В опитите си да се събера, все повече се разпилявам...

Няколко години, а прашинките вече се подемат от вятъра и всичко отива по дяволите, дето се вика...

Не, че нещо, за мене си ми беше важно.
Скоро ми мина някаква мисъл пред погледа, съдържаща общо взето това: "Начинът да се отървеш от една страст е да се бухнеш в друга" :))) Та... моментът изисква такава посока май, май..., запазвайки интимното съпреживяване... И още една мисъл, щото с това копиране на мисли, непрекъснато ти се набиват пред очите всякакви такива... :"Първо се научаваш да се доверяваш на хората, после да не го правиш никога повече!" . С надеждата поне капчица от чистотата и очарованието да бъде запазена.

Та така в петък 13-ти...
 
..............................................................................................................................
Е... в неделя лудостта се завръща... Някакъв опит да си сбера декемврийските, докато ме мъчи нечовешка хрема. Как ще се спи, идея нямам.

1. Roussinoff - Anapurna 

2. Myrath - Apostrophe For A Legend 

3. Johnny Kidd & The Pirates - Shakin" All Over 

4. The Guess Who - Shakin" All Over 

5. Атлас - Не ме търси 

6. Атлас - Песен за истината 1989 

7. Атлас - Прегазени цветя 

8. Crippled Black Phoenix - The Heart Of Every Country 

9. Se Delan - Tonight  

10. John Butler Trio - Money 

11. John Butler - Colours 

12. Late Night Alumni - Uncharted 

13. Late Night Alumni - Finally Found 

14. Kate Bush - Snowflake 

15. Kate Bush - "Among Angels" (Full Album Stream) 

16. Kate Bush - Nocturn



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: melsun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2446268
Постинги: 1316
Коментари: 2072
Гласове: 20241
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031