Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.07.2008 09:43 - Капризи
Автор: lubopitka Категория: Изкуство   
Прочетен: 3916 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 17.07.2008 10:04


Събота сутрин . Пия си аз кафето,както обикновенно и прелиствам бавно страниците на вестника . След тези две наложителни за мен неща, без които иначе ще си лежа цял ден в леглото , решавам да поизлена да похарча малко от парите на мъжа . Е все пак не е хубаво само така да стоят и да събират прах в джоба на дънките му . Та излизам аз и както си се мотам по магазина изведнъж попаднах на една убийствена рокля . Черна,  дълга до земята , с леко отворено деколте . Айде викам ще я пробвам .Все пак ми предсоеше и официална вечеря с шефовете на мъжа ми , а рокля нямах никаква. Стоеше ми убийствено. Продавача като ме видя и веднага дотърча комплименти да ми прави . Абе то верно, че и грозно да ти стои те пак ще те увещават да я вземеш, нали само гледат как да си пробутат стоката . Ама на мен ми отиваше наистина . Я аз цената да видя – леле 150 лв.. Взех я. Цели 150 лв за една рокля дадох че да му угодя         на мъжът ми , че съм нямала една рокля . Еми ето вече имам , ама той пак ми мрънка : ‘Как може да дадеш толкова пари за едната рокля . Ти нормална ли си ? ‘. Мъжки му капризи . Нестига че си взех рокля ми и притенций колко ще струва. После обаче нали се сещате , че и обувки ще трябват . Ми аз пак с най-голямо желание тругнах по магазините обувки да купувам . Сега все пак обаче на една такава рокля не отиват просто някакви си обувки . Трябва да са маркови и скъпи . Нали уж тия скъпите били най-хубави. Еми кькво да правя ся дадох 120лв за обувки . Те едни черни , на висок ток ... ох идеални са . Моя пак си развика ама аз пак му викам. ‘ Мъжо нали рокля искаше . Ми аз хубаво си я взех ся и обувки ми трябваха . Нестига , че цял ден обикалям магазините и пак не купих от най – скъпите . Имаше и от 130лв. , така че не мрънкай .’ Той само направи някаква гримаса взе си вестника и влезе в тоалетната . Там си седеше като не му изнасяше нещо . Така сега вече и рокля си имах и обувки .. е ама ми липсваще някое бижу така да има за украса .. Айде пак по магазините.. 200лв ме оправиха взех си страхотно колие , което на дължина стигаше малко над бюста. Пак познатата история .. Нашия пак недоволен и пак викаше ама аз тоя път въобще и не го отразих . Ох ама чантичка си нямах .. Немога да ида на тази официална вечеря и да си държа нещата в ръцете . Харесах една малка и удобна и отново черна – 60 лв . Е вече бях готова . Моя много се оплакваше ама като ме видя с всичките неща и онемя .. Лошо му стана после като видя цялата сметка за всичко , но стисна зъби защото знаеше , че за пред шефовете му щях да изглеждам красива , а това беше от значение . Дойде и съответният ден . Мъжът ми готов, изтупан – изглеждаше направо неустоимо . Влезна той в хола и почна да ми мрънка що не съм била готова . Пък аз му казах , че с това черно дето съм се издокарала няма да се мушна в червеният му Мерцедес. Ми как така , щеше да ми развали цялата визия . Казах му , че няма пък да дойда с него и следващичт път като има такава вечеря ще ми даде пари да се издокарам в червено . Мъжът ми отвърна: ‘ По-добре да сменя колата и да взема нова , вместо пак да ми харчеш ти парите за рокли . Тя колата сигурно по-евтина ще излезне .’



Тагове:   капризи,


Гласувай:
0



Предишен постинг

1. krotalka - Саше,
17.07.2008 09:49
изуми ме!
Ако не знаех на колко си години, щях да реша, че това наистина си го изживяла!!!!

Поздравления!
цитирай
2. lubopitka - хаха радвам се, че съм успяла да те ...
17.07.2008 09:57
хаха радвам се, че съм успяла да те заблудя :))))
цитирай
3. valsodar - Прекрасно е :)))
17.07.2008 11:35
Поздравление за разказчето с ... неочакван край ! :)))
цитирай
4. benra - :-))))
17.07.2008 11:40
Много свежо и прозорлимо!Поздрави!
цитирай
5. fenris - еййййййййй
17.07.2008 11:47
девойко накара ме да се разхиля яко! Добавям те в Моят блог!:))))
цитирай
6. lubopitka - Благодаря за коментарите. Радвам ...
17.07.2008 12:02
Благодаря за коментарите. Радвам се , че съм успяла да ви разведря. :))
цитирай
7. primavera - Лелееееее,
19.07.2008 16:48
Лелеееее, ама защо ти е този капризен мъж, я да го превъзпиташ. Ти толкова труд за да се представиш, а той подходяща кола не ти осигурил.
цитирай
8. анонимен - Благодаря ти turbo4
24.08.2008 01:40
Благодаря на блогара turbo4 за съдействието. Потърсих ви за помощ, тъй като бях изсрал голямо лайно, което не можеше да вземе завоя на тоалетната чиния. Любезниат блогар ми каза, че е изпадал многократно в подобни ситуации. Решението е да го изчакам до сутринта да се разтвори и да пусна пак водата.

Благодаря ти turbo4!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubopitka
Категория: Забавление
Прочетен: 32077
Постинги: 4
Коментари: 24
Гласове: 208
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930