Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.01.2008 23:58 - Очарование в бяло
Автор: melsun Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4524 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 03.11.2014 13:09


image
Днес бе един прекрасен,слънчев зимен ден,от който останах истински очарована!
Зимата,нагиздена в най-красивата си премяна ми се усмихна с най-слънчевата си усмивка!Още като се събудих разбрах как ще протече деня ми.Слънцето нежно ме погалваше през прозореца и подканящо ми шепнеше..."Елааа...елаа...елаа...".
Подаде ми ръка и ме поведе към снежната красота,разляла се навред.Снегът 
хрущеше под ботушите ми! Мънички звездички проблясваха по полянките и 
закачливо ми намигаха,всяка една събрала слънцето в себе си.
image
Наближих парка и след още няколко крачки през динамиката на града,
потънах в тишината,величието и красотата на Борисовата градина.
image
Попаднах в мир,изпълнен със спокойствието на дърветата,
зеленината на боровете и бръшляна.
image

image

image

image
Ширналото се белоснежие придаваше на оголелите клони 
и слънчевите полянки особено очарование.
image
Паркът  бе приказно преобразен!
На места имах чувството,че съм в планина.
image
Искрящо бяло...зелени борове,натежали от големите туфи сняг,навалял по тях
image

image
...и тишина в бяло,която те поглъща...Много красиво!
image

image


image
Сред тази белота се почувствах като преродена,пречистена,обновена...
image
Днес тук бе по-оживено за разлика от вчера на Редута.
Имаше много влюбени двойки...млади и стари,някои от които рисуваха сърца в снега.
Много мило! Кучета щастливо тичаха напред-назад с изплезени езици и се въргаляха 
весело! Дечица,зачервили бузки се пързаляха с шейни или се замеряха със снежни топки.Имаше и много хора,разхождащи се като мен,дошли да уловят красотата на мига.

Тези птиченца много ме развеселиха!
Един анонимен посетител в блога ми писа,
че това е синигер-голям синигер!:)
image
Едно от тях беше кацнало на клонче и аз удивена,че съм открила такава находка 
се приготвих да го снимам.В този момент надойдоха поне още 6-7 други птиченца.
Но пърхаха непрекъснато насам-натам та не можах да ги хвана всички накуп.След 
това тръгнах по пътечката,а те ме следваха от дърво на дърво.Спрях ли аз,спираха 
и те...тръгнех ли и те след мен!:))Бях попаднала на тяхната полянка.Направих още 
няколко опита да ги снимам,но без успех,защото подскачаха непрекъснато.

Ха!!!Намерих видео с тях!Някой друг ги е снимал по друго време!:))
Даже и катерички e уловил!:))Точно на същата полянка и аз ги видях.
Имаше ги и на още едно място.А пък една такава катеричка срещнах пак там-
на тази полянка есента.Откъм обсерваторията!Беше много дружелюбна,
разхождаше се около хората и съжалих,че нямах апаратче тогава в мен!

http://vlado.gradina.net/?p=172

image

Много съм доволна!Направих си чудесна разходка!Ръцете ми бяха вкочанени,
краката премръзнали,но пък аз бях щастлива!
А в къщи едно топличко,топличко...Направих си горещ чай,добавих малко ром и 
си заразглеждах снимките!Много им се израдвах и почти нищо не можах да изтрия.:)
Сърце не ми даде!
 
image


Eто и един много красив пост, уловил моите мисли!:)
http://benra.blog.bg/viewpost.php?id=148862

И още един с чудно красиви снимки!:)
http://inti.blog.bg/viewpost.php?id=149482



Тагове:   очарование,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. benra - снимките
04.01.2008 11:06
са прелестни!
цитирай
2. melsun - :)))
04.01.2008 11:20
Прелестна е природата!!!:)))
А пък си имаме и безценно богатство насред София!!:)
цитирай
3. slavei - :)))
04.01.2008 13:38
Почувствах се прекрасно сред това вълшебство от снежна белота, мир и хармония...
Благодаря, Мелс!:)))
цитирай
4. melsun - :)))
04.01.2008 14:33
Славейче,радвам се,че долетя насам!:))
Между другото ми е много любопитно да разбера какви са всъщност онези мънички птиченца...Бяха много красиви, жълтички...рошавички с малко черно и бяло!
цитирай
5. анонимен - Синигери
04.01.2008 17:39
Голям синигер им казват на птичките.
цитирай
6. melsun - анонимен :))
04.01.2008 20:54
Много благодаря!:))
цитирай
7. doka - Страхотни снимки...!!! :)
06.01.2008 15:20
Много,много са красиви...!!! :)
Благодаря,че ги сподели с нас...! :)
Поздрав! :)
цитирай
8. melsun - doka :)
06.01.2008 16:29
Благодаря ти!:)
Удоволствието е и мое...да мога да споделям с вас!:))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: melsun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2450180
Постинги: 1316
Коментари: 2072
Гласове: 20242
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930