Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.07.2009 12:17 - Морето :)
Автор: melsun Категория: Лични дневници   
Прочетен: 10800 Коментари: 7 Гласове:
8

Последна промяна: 10.10.2012 10:34


image

Върнахме се от морето още в четвъртък привечер, но така и не ми остана време да седна да понапиша нещо за Там! Някак имам чувството, че думите няма да ми стигнат, пък с малко не е същото...Беше уникално и прекрасно и бяхме само ние двамата и морето...Увлякох се в снимане...просто няма такива облаци, поне аз досега не бях виждала толкова...Всъщност те не бяха само там, а и по пътя за морето...

image

Имаше един уникално красив, направо вълшебен следобед, в който си направихме дълга разходка по плажа. Облаците бяха образували нещо като похлупак върху всичко...Небето и морето се сливаха и даваха усещане за седефна повърхност...Все едно бяхме във вътрешността на мида...и същевременно като попаднали на самотен остров...Беше добре да направя клипче, да снимам цялата атмосфера, въпреки че не е същото и няма как да е, но там ми попривърши картата (естествено другата беше в багажа в стаята) Трих снимки, за да правя други :)

image

Увлякох се и в снимки на вълните, пръските, пяната...водата :)

image

Шкорпиловци... Там ни отвя вятърът тази година...

Мостикът, който разделя плажа на две - дясна, по-култивирана и лява, по-дива част.
Попаднахме в лявата от първия ден...и добре, че така стана...намерих точно това, което търсех...
image

Дивотия (надявам се да си остане непроменена), дълга плажна ивица, която не можеш да обходиш, по-суров климат, диво море, каменяк под прикритие във водата, много вятър, срамежливо слънце, но предостатъчно...и много рибари...Едно място, чудесно за снимане на облаци или поне ние попаднахме в такова време...
Невероятно красиви картини, съчетали море, земя и небе! Имаше и делфини...сутрин обикновено се появяваха на хоризонта...

image

Исках да снимам изгрева, но облаците все го затулваха, затова пък бяха разкошни...

image

image

Те снимките през всичките дни са доста еднакви, но и не съвсем...Аз си знам! :)

image

А на връщане имахме бонус! Видяхме природен скален феномен "Чудните скали"!

image

Намират се на брега на язовир "Цонево" между селата Аспарухово и Добромир, 90 км югозападно от Варна, община Дългопол

п.п. На повечето снимки сме с подпухнали и смачкани физиономии! От една страна от недоспиване - всяка сутрин се будехме в 5:30 - 6:00ч...ей тъй просто от само себе си....ужас!!! (но пък уникалността на утрините си заслужава), от друга от прекалено следобедно спане, което пък е нетипично за нас...:))) А вятърът, солта и слънцето направо те сдъвкват! :))) И въпреки страничните ефекти го обичам това море!!! :))) Останах много доволна!!! :))) Искам пак!!! :)))




Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sowhat - много е красиво
19.07.2009 12:24
мел
цитирай
2. melsun - :)
19.07.2009 12:27
Наистина беше невероятно красиво!!!
Мястото (въпреки боклуците, но това е друга тема) и изобщо цялата околност ме очароваха!! Обожавам морето и около морето, пък съчетано и с много зеленина направооо...!! Но колкото е прекрасно, толкова е и опасно! Там беше по-открито, не е залив и можеш да усетиш силата му...Два-три дни имаше доста голямо вълнение и завличаше силно навътре...Хвана си ме страх и изобщо не съм влизала надълбоко...
цитирай
3. slavei - Свежест и прохлада...
19.07.2009 16:31
ме обзеха, Мелс!
Благодаря ти за прекрасните емоции, с които ме зареди!:)
цитирай
4. kasnaprolet9999 - Чудесни снимки,
19.07.2009 20:24
радвам се, че сте си прекарали добре, хубава разходка и ние тук си направихме покрай вас, поздрави!
цитирай
5. martiniki - мммммммммм
20.07.2009 12:05
прекрасно! мнооого привлекателна дивотия!

и аз искаааааам
цитирай
6. anastasiia - Прекрасно, Мелс...:)
20.07.2009 13:19
...Снимките, твоите усещания... Страхтно е...
И аз го обичам "това море"...:)))
Поздрави от мен...:)))
цитирай
7. edinman - И на мен ми липсва :(
20.07.2009 20:59
а такива приятели бяхме станали....
Хубав репортаж си измайсторила!!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: melsun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2446094
Постинги: 1316
Коментари: 2072
Гласове: 20241
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031